کالبد شکافی شیائومی می 5، اعجوبه ای از چین!

کالبد شکافی شیائومی می 5، اعجوبه ای از چین!


 

کالبد شکافی شیائومی می 5، اعجوبه ای از چین!

کالبد شکافی شیائومی می 5، اعجوبه ای از چین!

کمپانی چینی شیائومی، در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2016، جدیدترین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد. بدون تردید شیائومی می 5 یکی از بهترین پرچمداران معرفی شده در سال جاری است. می 5 با طراحی منحصر به فردی که دارد یکی از سوپرایز های نمایشگاه MWC امسال بود. اما می 5  به جز طراحی زیبا، از مشخصات فنی بسیار خوب و طبق روال کمپانی از قیمتی بسیار رقابتی برخوردار است. در این مطلب میخواهیم ببینیم زیر پوسته ی فلزی این گوشی چه شکلی است و قطعات چگونه جای گذاری شده اند. همراه ما باشید.

 

بدون شک همان طور که انتظار میرود مهندسین شیائومی بسیاری از قطعات و اجزای حرفه را در ضخامتی برابر با 7.5 میلی متر جای داده اند. نسخه ای که کالبد شکافی آن را مشاهده میکنید ویرایش سرامیکی از این پرچمدار محسوب میشود. قبل از اینکه به تصاویر مرتبط با کالبد شکافی برسیم نگاهی بیاندازیم به نکات قابل توجه در این کالبد شکافی. اولین چیزی که تصاویر تائید میکنند عدم وجود درگاه میکرو اس دی در این پرچمدار است . این گوشی از شبکه ی نسل چهارم نوع 4G+ (LTE-A) و دو سیم کارت پشتیبانی میکند و چیپ NFC نیز کاملا در تصاویر مشهود است. نکاتی نیز در این کالبد شکافی وجود دارد که آگاهی از آن ها میتواند برای دارندگان می 5 مفید باشد. بخش باطری و بخش زیرین این قسمت را میتوان توسط پیچ گوشتی  پیاده کرد که بردهای فرعی و داخل گوشی آشکار میشود. برد PCB بالایی توسط یک قاب فلزی پشتیبانی میشود و پردازنده ی اسنپ دراگون 820 توسط ماده ی حرارتی پوشیده شده است. هیچ خنک کننده ی اضافه ای وجود ندارد که نشان از این دارد که کوالکام کار خودش را بخوبی انجام داده و خبری از گرمای بیش از حد در اسنپ دراگون 820 نیست.

همان طور که از مشخصات گوشی میتوان فهمید، انرژی شیائومی می 5 توسط یک باطری لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر ساعتی تامین میشود . تکنسین ها اظهار داشته اند که تعویض باطری توسط کاربر بدون سختی خاصی ممکن است اما این کار باعث لغو گارانتی گوشی میشود. در ادامه میتوانید تصاویری از داخل گوشی شیائومی می 5 را تماشا کنید که اطلاعات مفیدی را درباره ی پرچمدار شیائومی در اختیار شما میگذارد.

 





:: موضوعات مرتبط: علم و فن آوری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : یک شنبه 9 اسفند 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: